زیبا روی من یسنازیبا روی من یسنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی کوچولوامیرعلی کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

تنهابهانه ام برای زندگی ...

دنیای من یسناست

1393/3/21 14:58
نویسنده : مامان یسنا
445 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امیدوارم منو ببخشی خیلی وقته وبتو اپ نکردم دسترسی به اینترنت نداشتم 

دخترم داری روز به روز بزرگتر میشی بزرگ شدن وقد کشیدنتو حس میکنم نمیدونم بگم خوشحال میشم از بزرگ شدنت یا ناراحت!

 

 دوست ندارم بزرگ شی چون دلم نمیخواد ازم دور شی دوست ندارم وارد جامعه ای بشی که هیچ کس با هم دوست نیست هر کس یه جور تیشه به ریشه اون یکی میزنه دوست دارم همیشه در کنارم باشی از وقتی اومدی دنیای من شدی پس هیچوقت ازم دور نشو

 

 عروسکم همیشه در کنارم بمان وبچگی کن 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای فاطمه
22 مرداد 93 1:09
خیلی قشن بود . مرسی