زیبا روی من یسنازیبا روی من یسنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلی کوچولوامیرعلی کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

تنهابهانه ام برای زندگی ...

سومین بهار

1393/1/5 1:02
نویسنده : مامان یسنا
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سال نو مبارک باشه سال خوبی رو برای فرشته کوچولوم ارزو می کنم 

دختر قشنگم امسال سومین بهار زندگیتو می بینی امیدوارم صدمین 

بهار رو هم می ببینی 

 نازینینم بهارو دوست دارم به خاطر بودن تو به خاطر اینکه توکنارم هستی میدونم که بدون تو ومجید ومادرجون دیگه کسی رو ندارم دنیا به این بزرگی تنهام 

از وقتی تو دنیا اومدی بهار رنگ وبوی دیگه ای برام داره امیدوارم سالیان سال در کنارم باشی واومدن بهارو با هم جشن بگیریم دختر زیبای بهاری ام

این چند روزو همش اینور اونور بودیم باید منو ببخشی که به وبت کمتر سر می زنم پس فردا تولدته ولی هیچ تدارکی ندیدم نمی دونم باید چی کنم

می دونم بزرگ شی ازمون گله میکنی که چرا تولد نگرفتم ولی قبلا برات توضیح دادم که چرا...ولی به احتمال زیاد بعد تاطیلات و ایام فاطمیه دوستاتو دعوت کنم ویه جشن کوچولو...

دختر قشنگم یه فکرایی به سر من وپدر جون زده که از شهر ودیار مهاجرت کنیم وای اگه بشه حتما نذرمو ادا می کنم ولی هنوز در حد حرفه هنوز به کسی چیزی نگفتیم ولی امیدوارم که بشه قربونت برم خیلی خوابم میاد شبت بخیرخواب فرشته هارو ببینی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)