زیبا روی من یسنازیبا روی من یسنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلی کوچولوامیرعلی کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

تنهابهانه ام برای زندگی ...

طاقت ندارم

1392/11/16 19:16
نویسنده : مامان یسنا
134 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان کجایی؟دیگه تنها تنها مهمونی میری؟خیلی دلم برات تنگ شده اخه از صبح رفتی خونه مادرجون بی وفا یه احوالیم ازمامانی نمی پرسی خیلی بقرار اومدنتم خونه رو حسابی تمیز کردم از نبودت استفاده کردم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیزم اخه دل کوچولوت خیلی تنگ بود همش می رفتی جلو در مادرجونو صدا می کردی مامان قربون دل تنگت بره عزیزم که اینقدر تنهایی ولی دیگه طاقت ندارم زودتر بیا٬خونه خیلی ساکته زندگیم بدون تو معنایی نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)