زیبا روی من یسنازیبا روی من یسنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
امیرعلی کوچولوامیرعلی کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

تنهابهانه ام برای زندگی ...

اولین برف

1392/10/28 14:31
نویسنده : مامان یسنا
204 بازدید
اشتراک گذاری

6سفید برفی من امروز رفتیم تو حیاط برای برف بازی اخه ازدیشب یکریز داره برف میاد اولین برف بازی زندگیت.پارسال هم کوچیک بودی هم اینکه برف زیادی نیومد بخاطر همین میگم اولین برف.اولش نمیومدی ازاینکه کفشات برفی میشد ناراحت میشدی وگریه میکردی ولی کم کم اوردمت کلی گوله برفی برات پرت کردم قاه قاه میخندیدی مامانی قربونت بره که با خنده های تو من جون تازه میگیرم وهمه غمهام یادم میره بعدشم یه ادم برفی کوچیک درست کردیم با کمترین امکانات.چندتا هم عکس گرفتیم اخرش به زور اوردمت خونه الانم از خستگی خوابیدی عزیزمدلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 16:38
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
ساناز
13 اسفند 92 14:21
خوشحال ميشم بهم سر بزني